Пошуковий запит: (<.>A=Полєвікова О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Полєвікова О. Синергетична сутність мови П. Флоренського як лінгвофілософське підґрунтя словоцентричного підходу до мовної освіти дітей [Електронний ресурс] / О. Полєвікова // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2013. - № 47. - С. 101-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2013_47_18
|
2. |
Полєвікова О. Б. Специфіка впровадження дошкільної медіаосвіти на Херсонщині [Електронний ресурс] / О. Б. Полєвікова // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2013. - № 3. - С. 108-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2013_3_23
|
3. |
Полєвікова О. Шляхи збагачення словникового запасу першокласників [Електронний ресурс] / О. Полєвікова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2009. - № 4. - С. 72-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2009_4_16
|
4. |
Полєвікова О. Б. Лінгвістичні основи словоцентричного підходу до мовної освіти дітей [Електронний ресурс] / О. Б. Полєвікова // Наука і освіта. - 2012. - № 8. - С. 123-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2012_8_38 Зроблено теоретичний аналіз наукової літератури лінгвістичного спрямування, Зазначено, що в основі методики класифікації лексичної основи української мови є семасіологічний принцип класифікації лексики як такий, що не нав'язує апріорних схем і є більш придатним для мовного матеріалу. Розглянуто лінгвістичні основи словоцентричного підходу до мовної освіти дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, зокрема досліджено лексичне значення як визначальну категорію класифікації лексики; здійснено огляд ономасіологічного та семасіологічного підходів до класифікації лексики. Визначено та охарактеризовано принципи класифікації лексичної основи української мови. Рассмотрены лингвистические основы словоцентрического подхода к языковому образованию детей дошкольного и младшего школьного возраста, в частности исследовано лексическое значение как определяющая категория классификации лексики; осуществлен обзор ономасиологичного и семасиологического подходов к классификации лексики; определены и охорактеризованы принципы класификации лексической основы украинского языка. Сделан теоретический анализ научной литературы лингвистического направления, указано, что в основе методики классификации лексической основы украинского языка находится семасиологический принцип классификации лексики как таковой, что не навязывает априорных схем и более пригоден к речевому материалу. The article analyzes linguistic bases of the world-centered approach to linguistic education of children in preschool and primary school age. The author considers lexical meaning to be a denermining category for vocabulary classification; ascertains principles of classification of lexical bases of the Ukrainian language.
|
5. |
Полєвікова О. Б. Лінгводидактичні проблеми забезпечення наступності мовної освіти дітей: історичний контекст [Електронний ресурс] / О. Б. Полєвікова // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 65. - С. 40-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_65_9 Висвітлено специфіку забезпечення наступності мовної освіти дітей в історичному контексті. Простежено еволюцію цілепокладання навчання дітей рідної мови в лінгводидактиці України. З’ясовано особливості термінологічного поля дослідження та окреслено проблемні моменти, що спонукають до подальших розвідок у царині лінгводидактичної науки.Рассмотрена специфика обеспечения преемственности языкового образования детей в историческом контексте. Прослежена эволюция целеполагания обучения детей родному языку в лингводидактике Украины. Выявлены особенности терминологического поля исследования, изложены проблемные моменты, побуждающие к дальнейшим исследованиям в области лингводидактической науки.The specific of providing children’s language education continuity in the historical contextis considered.The evolution of children’s native language teaching purposefulness is traced in Ukrainian linguodidactics.Identified the specific of the research field terminology, the problematic issues, which lead to the further research in the field of linguodidactic science.
|
6. |
Полєвікова О. Б. Аналіз підходів до розвитку діалогічного мовлення дошкільників [Електронний ресурс] / О. Б. Полєвікова // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 67. - С. 132-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2015_67_26 Здійснено аналіз компетентнісного, комунікативно-діяльнісного, функціонального, культурологічного, особистісно-орієнтованого підходів до розвитку діалогічного мовлення дошкільників. Обгрунтовано доречність запровадження словоцентричного підходу до мовленнєвого розвитку дітей, що імовірно дозволить забезпечити цілісність у реалізації поставлених завдань.Осуществлен анализ компетентностного, коммуникативно-деятельностного, функционального, культурологического, личностно ориентированного подходов к развитию диалогической речи дошкольников. Обоснована уместность введения словоцентрического подхода к речевому развитию детей, что предположительно позволит обеспечить целостность в реализации поставленных задач.The analysis of the competence, communicative and active, functional, cultural, individual approach to the development of dialogue speech preschoolers was made.The relevance introduction of word centric approach to language development of children was proved that presumably would helped to ensure the integrity of implementation of tasks.
|
7. |
Полєвікова О. Б. Методологія словоцентризму мовної освіти дітей у творах французьких філософів ХХ століття [Електронний ресурс] / О. Б. Полєвікова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2013. - Вип. 37. - С. 364-369. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2013_37_81
|
8. |
Полєвікова О. Б. Аналіз методичних підходів до мовної освіти дітей у контексті словоцентризму [Електронний ресурс] / О. Б. Полєвікова // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 75(1). - С. 141-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2017_75(1)__31
|
9. |
Полєвікова О. Мовна освіта й мовленнєвий розвиток молодшого школяра на основі слово центризму [Електронний ресурс] / О. Полєвікова // Збірник наукових праць [Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини]. - 2011. - Вип. 2. - С. 267-273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2011_2_36 Обгрунтовано необхідність словоцентричного підходу до мовної освіти й мовленнєвого розвитку молодшого школяра. Доведено необхідність здійснення систематичної роботи над словом. Визначено завдання у роботі над лексикою. Виявлено недоліки традиційного підходу до організації роботи над засвоєнням нових слів на уроках рідної мови в початковій школі. Окреслено пріоритети словоцентричного підходу до означеної проблеми.Обоснована необходимость словоцентрического подхода к языковому образованию и речевому развитию младшего школьника. Доказана необходимость осуществления систематической работы над словом. Определены задачи в работе над лексикой. Выявлены недостатки традиционного подхода к организации работы над усвоением новых слов на уроках в начальной школе. Определены приоритеты словоцентрического подхода к обозначенной проблеме.The necessity word centrism approach to language learning and language development of primary school children. The necessity of systematic work on the word. Certain tasks in the work on vocabulary. Revealed the shortcomings of the traditional approach to work on learning new words in their native language classes in elementary school. Priorities outlined word centrism approach to definite problem.
|
10. |
Полєвікова О. Діагностика мовленнєвого розвитку дітей старшого дошкільного віку на засадах словоцентричного підходу [Електронний ресурс] / О. Полєвікова // Науковий вісник Кременецького обласного гуманітарно-педагогічного інституту ім. Тараса Шевченка. Серія : Педагогіка. - 2014. - Вип. 3. - С. 132-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkogpth_2014_3_19
|
11. |
Полєвікова О. Проблеми взаємодії педагогів із дошкільниками та їх батьками в умовах сучасних освітніх викликів COVID-19 інформатизація освіти [Електронний ресурс] / О. Полєвікова, Т. Швець // Освітологічний дискурс. - 2020. - № 4. - С. 115-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2020_4_10
|
12. |
Полєвікова О. Специфіка підготовки фахівця дошкільної освіти в умовах глобалізації [Електронний ресурс] / О. Полєвікова // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2016. - № 1(2). - С. 33-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2016_1(2)__9
|